دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
بار دیگر امت مسلمان فریاد ظلم‌ستیزی سر می‌دهد
بیانیه سپاه کربلا در آستانه‌ی روز قدس
سپاه کربلا در آستانه روز قدس، بیانیه‌ای با هدف ضرورت شرکت در راهپیمایی این روز و پاسخی به طرح آمریکایی صهیونیستی "معامله قرن" صادر کرد.

بیانیه سپاه کربلا در آستانه‌ی روز قدس

به گزارش آوای خزر، متن بیانیه سپاه کربلا درباره روز جهانی قدس، روز حمایت همه جانبه از فلسطین مظلوم و محکومیت جنایت های وحشیانه رژیم سفاک و نامشروع صهیونیستی، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یَا قَوْمِ ادْخُلُوا الأَرْضَ المُقَدَّسَةَ الَّتِی کَتَبَ اللّهُ لَکُمْ» سوره مائده /21

فلسطین و در قلب آن قدس شریف نخستین قبله مسلمانان جهان به عنوان کانون اصلی بحران های غرب آسیا فراز و نشیب های زیادی را پشت سرگذاشته است که با پیروزی انقلاب اسلامی،آزادی قدس شریف بعنوان اولویت اصلی امت اسلامی با دوراندیشی و تدبیرحکیمانه امام راحل که جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند،خون حق طلبی را در رگ های امت اسلامی به جوشش درآورد.

روز قدس روز حمایت همه جانبه از فلسطین مظلوم و محکومیت جنایت های وحشیانه رژیم سفاک و نامشروع صهیونیستی است. باتوجه به توطئه های رنگارنگ صهیونیست ها و حامیان غرب و همراهی حکام مرتجع و سرسپرده ذلیل منطقه در طرح شیطانی معامله قرن جنایت دیگری برای مردم مظلوم فلسطین رقم زده شد اما این طرح مزدورانه دامن نحس همه حامیان و همدستان رژیم غاصب اسرائیل را خواهد گرفت و به زودی پیش بینی ولی امرمسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای(مدظله العالی) که فرمودند«اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید»،تحقق میابد.

لذا روز قدس،لیله القدر امت اسلامی است تا مسلمان جهان با احیای بیداری اسلامی مقاومت را سرلوحه مبارزه با رژیم اشغالگر قدس قرار داده و افکار عمومی جهان را علیه وحشیگری سگ هار آمریکا در منطقه غرب آسیا بسیج کنند.

ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی در طی 40 سال از عمر انقلاب، زیر شدیدترین تحریم ها و فشارهای استکبار جهانی همچنان با مولفه های ایمان و مقاومت بعنوان الگوی بی بدیل جهان اسلام در ارتقای وحدت و همبستگی اسلامی در زیرسایه قرآن  و حامی گروه های مقاومت در منطقه تبدیل شده است، باحضور حماسی خود این روز بزرگ تمام نقشه های پلید معامله گران قرن را برهم خواهد زد و اجازه نخواهد اهداف دشمنان برای نابودی اسلام ناب محمدی به ثمر بنشیند.

روز قدس نقطه عطفی در مقاومت و ایستادگی امت اسلامی در برابر مستکبران کودکش است.

سپاه کربلا مازندران نیز در کنار آحاد مردم شهیدپرور و ولایی دیارعلویان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان،ماه نزول برکات الهی، در راستای تجدیدعهد با فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای(مد ظله العالی) و پایبندی به آرمان های امام(ره) و شهدای گرانقدر،برای حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و گروه های مقاومت با شرکت در راهپیمایی روز قدس،هم صدا و هم گام با مردم روزه دار،فریاد مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل که جزو شعائر انقلاب اسلامی است را سرخواهد داد و  محو شدن رژیم غاصب اسرائیل از صحنه روزگار را بار دیگر به گوش جهانیان میرساند.

اخبار مازندران

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار